Reklamacije

U slučaju reklamacije kupac je dužan vratiti nam proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača, te ukoliko nije prošlo više od 6 mjeseci od kupnje proizvoda. Kupac je dužan imati račun za proizvod koji reklamira, te originalnu ambalažu. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod.

Prije vraćanja reklamacije molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona: +385 31 297 393

– Ponedjeljak – Petak od 08:00 h do 16:00 h.

Privatnost

Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili što bolje korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se pohranjuju u Vaš preglednik i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na ovu web lokaciju. Time nam dajete povratne informacije koji dijelovi portala su Vam najzanimljiviji i najkorisniji.

Sve postavke kolačića prema želji možete prilagoditi.

Pročitajte ovdje našu politiku privatnosti.